Witamy na stronach sklepu "Bawełny i Lnu"

Sklep internetowy „Bawełna i Len”, dostępny pod adresem www.bawelnailen.pl, prowadzony jest przez Bawełna i Len Sp. z o.o. , Ul. Łowicka 22 lok.11, 02-502 Warszawa, zarejestrowaną pod numerem KRS 0000683049 przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy Wydz. XIII  KRS, Kapitał zakładowy 50 000zł.  Firma posiada numer REGON: 367626904 oraz numer NIP 5213786033

 

Zakupy

Wszystkie produkty wystawione w naszym sklepie internetowym są dostępne "od ręki". W przypadku wyczerpania asortymentu przy produkie znajduje się adnotacja "Brak w magazynie". Nie wystawiamy produktów, których nie mamy.

Każdy z produktów posiada zdjęcie, które bardzo dokładnie pokazuje jak dana rzecz wygląda.  Prosimy o używanie powiększeń, które pozwolą obejrzeć nawet najdrobniejsze detale.

Jeżeli po obejrzeniu produktu jesteście Państwo zdecydowani na kupno, to gdy nie ma opcji kolorystycznej do wyboru, klikamy na przycisk wrzuć do koszyka – gdy dalej chcemy buszować w sklepie, bądź „przejdź do kasy” w przypadku gdy nie jesteśmy zainteresowani dalszymi zakupami. Gdy występuje kilka wersji tego samego produktu różniących się kolorem, deseniem, proszę wybrać ten kolor który chcecie Państwo mieć i dopiero zaznaczyć „koszyk”.

Przed ostatecznym zatwierdzeniem zamówienia zostaniecie Państwo poroszeni o przeczytanie i akceptację regulaminu zakupów w sklepie "bawełna i len"

 

Wysyłka

Nasze produkty wysyłamy korzystając z usług Poczty Polskiej

 

Czas Realizacji Zamówienia

Każde zamówienie zostaje wysłane wciągu 72 h, co oznacza, że zapakowana przesyłka zostanie przekazana do wysyłki nie później niż 72 h po dokonaniu zakupu.

W innym przypadku przed dokonaniem zakupu będą Państwo poproszeni o  zaakceptowaanie  terminu dostawy towaru. Co jest równoznaczne z akceptacją przez Państwa okresu oczekiwania na towar, którego brakło w magazynie bądź, który jest sprowadzany na specjalne zamówienie.

 

Zamówienia Specjalne

Realizujemy zamówienia specjalne, które ze względu na swoja delikatność a także wartość są realizowane po wcześniejszych ustaleniach z kupującym.

Zamówienia konfigurowane na podstawie indywidualnych wymagań klienta takie jak np. przycinanie pod określony wymiar materiałów czy tekstyliów dekoracyjnych nie podlegają zwrotowi i wymianie.

 

Produkty

Nasi dostawcy, to firmy które od wielu lat ubarwiają życie ludziom na całym świecie. Ich produkty cieszą niewiarygodnym powodzeniem przede wszystkim dlatego, że wyroby doskonale wpisują się w potrzeby estetyczne klientów. Większość produktów jest dostępna na rynku polskim wyłącznie w naszym sklepie

 

Jakość

Wszystkie produkty, które są sprzedawane w naszym sklepie są bardzo wysokiej jakości. To co je wyróżnia od towarów dostępnych na naszym rynku to bardzo piękny, artystyczny design i najwyższa jakość wykonania. Nasi dostawcy to renomowane firmy zatrudniające najlepszych projektantów. Wszystkie sprzedawane tkaniny nie zawierają szkodliwych substancji i posiadają znak "Confidence in Textiles"

 

Pakowanie

Przywiązujemy ogromną wagę nie tylko do zabezpieczenia naszych przesyłek ale także do estetyki naszego opakowania. Chcemy aby Państwo otrzymywali produkt starannie i bezpiecznie zapakowany. Osoby, które są zainteresowane zapakowaniem zakupionego produktu na prezent są proszone o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu uzgodnienia szczegółów.

  

Płatności

Akceptujemy płatności przelewem i -przy odbiorze własnym -z wykorzystaniem kart płatniczych.  Dzięki współpracy z Przelewy 24  mają  Państwo  duże możliwości wyboru dogodnej i bezpiecznej formy płatności.

 

Zwroty

INFORMACJE DLA KONSUMENTÓW DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

 

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia , w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas  o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Na adres :Bawełna i Len Sp. z o.o. , Ul. Łowicka 22 lok.11, 02-502 Warszawa lub sklep@bawelnailen.pl

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Proszę odesłać nam rzecz na adres: Bawełna i Len Sp. z o.o. , Ul. Łowicka 22 lok.11, 02-502 Warszawa, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Reklamacje

Zakupione u nas produkty mogą Państwo reklamować.

Reklamacje, z tytułu niezgodności  towarów z Umową sprzedaży lub  gwarancji producenta rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamacji.

Klient składa reklamację w formie pisemnej lub e-mail na adres sklepu. Bawełna i Len Sp. z o.o. , Ul. Łowicka 22 lok.11, 02-502 Warszawa.

W każdym przypadku niezbędne jest dołączenie  do wysyłanej reklamacji  zdjęć produktu, na których wyraźnie uwidocznione są reklamowane wady. 

Odpowiedź na przesłaną reklamację zostanie przekazana Klientowi pocztą elektroniczną w terminie 14 dni.

 

Rejestracja i dane osobowe

Rejestrując się w sklepie Bawełna i Len, klient zgadza się na wykorzystanie przez sklep jego danych, w tym również w celach marketingowych i promocyjnych.

Składając Zamówienie, Klient świadomie wyraża zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia i zawartej umowy sprzedaży. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.

Administratorem danych osobowych jest  firma Bawełna i Len Sp. z o.o. , Ul. Łowicka 22 lok.11, 02-502 Warszawa. Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu Bawełna i Len  są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich poprawy oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania. Dane można przeglądać oraz zmieniać po zalogowaniu do konta klienta sklepu.

bawełna i len na Facebooku bawełna Pinterest